Meer bezoekers
Meer website bezoekers, daar gaat het om! Dus hoe krijg je die?
We hebben toevallig een paar blogitems voor je, die precies dáár over gaan.
Begin maar met lezen, dan kom je een heel eind.
Meer website bezoekers, daar gaat het om! Dus hoe krijg je die?
We hebben toevallig een paar blogitems voor je, die precies dáár over gaan.
Begin maar met lezen, dan kom je een heel eind.
Veel ondernemers moeten het hebben van klanten uit de regio. Heb je een eigen dierenspeciaalzaak in Eindhoven? Dan is de kans klein dat je dagelijks mensen uit Groningen over de vloer hebt. De strijd aangaan met concurrenten 100 km verder is in veel gevallen dus onnodig. Met lokale SEO richt jij je op potentiële klanten in de buurt. Tijdvooreensite vertelt hoe lokale zoekmachineoptimalisatie werkt en hoe je dit slim aanpakt.
Wie zich een beetje heeft verdiept in zoekmachineoptimalisatie (SEO), is vast de term ‘linkbuilding’ tegen het lijf gelopen. Het is één van de meest effectieve methoden om hoger in zoekmachines te komen. Na het schrijven van sterke content met de juiste keywords, is linkbuilding dus the way to go naar een toppositie in Google. Tijdvooreensite legt uit wat de term precies inhoudt. Daarnaast geven we praktische tips om zelf aan de slag te gaan met het fenomeen linkbuilden.
Veel ondernemers die meer bezoekers naar hun website willen lokken kiezen uit één van de twee strategieën binnen zoekmachinemarketing: SEO óf SEA. Zonde vinden wij, want door SEO en SEA slim met elkaar te combineren, bereik je een stuk meer resultaat. In dit blog legt Tijdvooreensite uit waarom SEO en SEA nou een winning team is.
Teksten geven jouw website body, vertellen een verhaal en informeren bezoekers wat jij hen te bieden hebt. Het loont om hier veel aandacht aan te besteden en te zorgen dat jouw teksten goed in elkaar zitten. Goede webteksten vergroten je online vindbaarheid én succes. Maar hoe schrijf je sterke teksten waarmee jij een wit voetje haalt bij jouw bezoekers?
Voor wie zo snel zoveel mogelijk websitebezoekers wil binnenhalen, is adverteren in zoekmachines (SEA) wellicht dé oplossing. Met gerichte advertenties in zoekmachines als Google kun je op korte termijn veel verkeer realiseren, óók als jouw website net live staat of niet goed vindbaar is. Tijdvooreensite neemt graag alle ins en outs met je door.
Je gloednieuwe website staat eindelijk live. Het liefst wil je jouw digitale kindje direct aan iedereen laten zien. Iedereen mag weten hoe tof je website is geworden én wat je te bieden hebt. In dit geval is het handig als jouw website vindbaar is in grote zoekmachines als Google. Tijdvooreensite vertelt je hoe je dit voor elkaar krijgt.
De zoektocht naar een leuk restaurant, hotelletje of rijschool begint vaak op het internet. Online beoordelingen worden daarom steeds belangrijker. Niet gek dus dat steeds meer bedrijven zich richten op het verzamelen van reviews, waaronder Google klantenreviews. Deze ´recensies´ zijn zichtbaar op een Google Mijn Bedrijf profiel, Google Maps en worden daarnaast in de zoekresultaten (betaald en onbetaald) getoond. In dit blog vertellen wij je wat het nut is van Google reviews en hoe je deze verzamelt.
Een goede meta description verleidt tot klikken. In dit item staan we stil bij het belang van goede meta omschrijvingen en helpen we je bezoekers naar je website lokken.
In dit artikel leggen we je uit uit waarom een blog starten goed is voor je bedrijf. Bloggen is het regelmatig schrijven van toegankelijke webteksten over een bepaald onderwerp. Er zijn politieke blogs, lifestyle blogs, tech blogs, nieuws blogs etc. In dit rijtje horen ook business blogs thuis. En over zulke blogs willen we het even met je hebben want op dit moment ben jij er één aan het lezen, die van ons. En dat is niet voor niets.
Een goede website waarop je jouw bedrijf presenteert is simpelweg een must. En omdat ruim 50% van de bezoekers uit mobiele gebruikers bestaat, is het belangrijk dat je site lekker werkt op zowel desktop als tablet en mobiel. Maar wat zijn eigenlijk de succesfactoren van een goede website? We geven je een idee aan de hand van drie vragen: