Meer bezoekers

Meer website bezoekers, daar gaat het om! Dus hoe krijg je die?
We hebben toevallig een paar blogitems voor je, die precies dáár over gaan.
Begin maar met lezen, dan kom je een heel eind.

  • Linkbuilding voor dummies

    Linkbuilding voor dummies

    Door Angela Lanser, in Uitleg en Meer bezoekers

    Wie zich een beetje heeft verdiept in zoekmachineoptimalisatie (SEO), is vast de term ‘linkbuilding’ tegen het lijf gelopen. Het is één van de meest effectieve methoden om hoger in zoekmachines te komen. Na het schrijven van sterke content met de juiste keywords, is linkbuilding dus the way to go naar een toppositie in Google. Tijdvooreensite legt uit wat de term precies inhoudt. Daarnaast geven we praktische tips om zelf aan de slag te gaan met het fenomeen linkbuilden.

    Lees het gehele artikel

  • SEO en SEA combineren voor optimale vindbaarheid en meer bereik

    Ga voor goud: combineer SEO en SEA

    Door Angela Lanser, in Uitleg en Meer bezoekers

    Veel ondernemers die meer bezoekers naar hun website willen lokken kiezen uit één van de twee strategieën binnen zoekmachinemarketing: SEO óf SEA. Zonde vinden wij, want door SEO en SEA slim met elkaar te combineren, bereik je een stuk meer resultaat. In dit blog legt Tijdvooreensite uit waarom SEO en SEA nou een winning team is.

    Lees het gehele artikel

  • Pakkende teksten voor website schrijven

    Met deze 8 schrijftips maak je sterke webteksten

    Door Angela Lanser, in Meer bezoekers

    Teksten geven jouw website body, vertellen een verhaal en informeren bezoekers wat jij hen te bieden hebt. Het loont om hier veel aandacht aan te besteden en te zorgen dat jouw teksten goed in elkaar zitten. Goede webteksten vergroten je online vindbaarheid én succes. Maar hoe schrijf je sterke teksten waarmee jij een wit voetje haalt bij jouw bezoekers?

    Lees het gehele artikel

  • Hoog in Google met zoekmachine adverteren

    Direct hoog in Google met zoekmachine adverteren

    Door Angela Lanser, in Meer bezoekers

    Voor wie zo snel zoveel mogelijk websitebezoekers wil binnenhalen, is adverteren in zoekmachines (SEA) wellicht dé oplossing. Met gerichte advertenties in zoekmachines als Google kun je op korte termijn veel verkeer realiseren, óók als jouw website net live staat of niet goed vindbaar is. Tijdvooreensite neemt graag alle ins en outs met je door.

    Lees het gehele artikel

  • Website sneller laten indexeren door Google

    Hoe wordt mijn website snel gevonden in Google?

    Door Angela Lanser, in Meer bezoekers en Uitleg

    Je gloednieuwe website staat eindelijk live. Het liefst wil je jouw digitale kindje direct aan iedereen laten zien. Iedereen mag weten hoe tof je website is geworden én wat je te bieden hebt. In dit geval is het handig als jouw website vindbaar is in grote zoekmachines als Google. Tijdvooreensite vertelt je hoe je dit voor elkaar krijgt.

    Lees het gehele artikel

  • Sterren Google reviews

    Aan de slag met Google reviews

    Door Angela Lanser, in Meer bezoekers en Uitleg

    De zoektocht naar een leuk restaurant, hotelletje of rijschool begint vaak op het internet. Online beoordelingen worden daarom steeds belangrijker. Niet gek dus dat steeds meer bedrijven zich richten op het verzamelen van reviews, waaronder Google klantenreviews. Deze ´recensies´ zijn zichtbaar op een Google Mijn Bedrijf profiel, Google Maps en worden daarnaast in de zoekresultaten (betaald en onbetaald) getoond. In dit blog vertellen wij je wat het nut is van Google reviews en hoe je deze verzamelt.

    Lees het gehele artikel

  • Trek meer bezoekers naar je site met de meta description

    Trek meer bezoekers naar je site met de meta description

    Door Nora van Deursen, in Meer bezoekers en Uitleg

    Een goede meta description verleidt tot klikken. In dit item staan we stil bij het belang van goede meta omschrijvingen en helpen we je bezoekers naar je website lokken.

    Lees het gehele artikel

  • blog starten voor je bedrijf

    Waarom een blog starten voor je bedrijf? 4 goede redenen.

    Door Nora van Deursen, in Functionaliteiten, Uitleg en Meer bezoekers

    In dit artikel leggen we je uit uit waarom een blog starten goed is voor je bedrijf. Bloggen is het regelmatig schrijven van toegankelijke webteksten over een bepaald onderwerp. Er zijn politieke blogs, lifestyle blogs, tech blogs, nieuws blogs etc. In dit rijtje horen ook business blogs thuis. En over zulke blogs willen we het even met je hebben want op dit moment ben jij er één aan het lezen, die van ons. En dat is niet voor niets.

    Lees het gehele artikel

  • Goede website voor je bedrijf

    Je ontkomt er niet aan: een goede website voor je bedrijf

    Door Nora van Deursen, in Uitleg en Meer bezoekers

    Een goede website waarop je jouw bedrijf presenteert is simpelweg een must. En omdat ruim 50% van de bezoekers uit mobiele gebruikers bestaat, is het belangrijk dat je site lekker werkt op zowel desktop als tablet en mobiel. Maar wat zijn eigenlijk de succesfactoren van een goede website? We geven je een idee aan de hand van drie vragen:

    Lees het gehele artikel

  • google bedrijven pagina aanmaken

    Hoe maak je een ‘Google Mijn Bedrijf’ pagina aan?

    Door Tino Schreuders, in Meer bezoekers

    Met een Google bedrijfspagina bereik je potentiële klanten die via Google (Maps) zoeken naar een specifieke dienstverlening. Zoek maar eens naar een kapper, fietsenwinkel of lunchroom. In een compact profiel poppen diverse bedrijfsnamen op, inclusief het adres en openingstijden. Wil jij dat ook? Lees snel verder om te zien hoe jij zo’n bedrijvenpagina aanmaakt.

    Lees het gehele artikel