Blog over websites

Tijd voor een blog

Op deze pagina lees je nieuws, tips, functionaliteiten en verhalen die betrekking hebben op Tijdvooreensite.

Search intent: achterhaal het doel achter zoekopdrachten
Uitgelicht

Vindbaarheid en Uitleg

Search intent: achterhaal het doel achter zoekopdrachten en boost zo je content

Tussen het ondernemen door is het raadzaam om zo nu en dan een blik te werpen op je website. Is je mailbox (bijna) leeg of heb je even wat meer ruimte in je hoofd? Dan is het hoog tijd om je contentstrategie eens kritisch onder de loep te nemen: want werkt die anno 2025 nog wel? Methoden die eerder nog resultaat opleverden, blijken vandaag namelijk steeds minder effectief.

Damianne Langedijk

Duik dieper de materie in

Onze laatste hersenspinsels.

Van trending topics in websiteland en nieuwe features binnen ons CMS tot praktische tips om je website nog mooier en beter (vindbaar) te maken; je leest het in het blog van Tijdvooreensite.

Nieuwe iconen

Functionaliteiten en Nieuws

Nieuw: dubbel zoveel keuze uit icoontjes

Wellicht heb je het al gemerkt, maar door een upgrade heb je in Sweet nu keuze uit ruim 1400 iconen. Van een boel nieuwe smiley’s tot het Facebook Messenger icoon. Wellicht zit er net dat éne pictogram tussen die je voorheen juist mistte. Bekijk het uitgebreide aanbod zelf!

Verder lezen

Angela Lanser

Call to action tips voor jouw website

Functionaliteiten en Uitleg

Drie essentiële call to action tips

In een eerder artikel is het belang van de call to action als aantrekkelijke lokroep al aangestipt. Daarin staat te lezen hoe je een call to action kunt inzetten om meer leads te genereren met je blog. Maar weet je dat het succes van je website kan vallen of staan met de manier waarop je calls to action plaatst? Ze verdienen je volle aandacht! Tenminste, als je jouw bedrijfswebsite serieus neemt. Wij richten vandaag onze schijnwerper op de call to action en geven je handvatten om zelf ijzersterke knoppen te creëren.

Verder lezen

Nora van Deursen

blog starten voor je bedrijf

Functionaliteiten, Uitleg en Vindbaarheid

Waarom een blog starten voor je bedrijf? 4 goede redenen.

In dit artikel leggen we je uit uit waarom een blog starten goed is voor je bedrijf. Bloggen is het regelmatig schrijven van toegankelijke webteksten over een bepaald onderwerp. Er zijn politieke blogs, lifestyle blogs, tech blogs, nieuws blogs etc. In dit rijtje horen ook business blogs thuis. En over zulke blogs willen we het even met je hebben want op dit moment ben jij er één aan het lezen, die van ons. En dat is niet voor niets.

Verder lezen

Nora van Deursen

AVG-proof website

Wetgeving

Is je website AVG-proof?

Met de ingang van de AVG op 25 mei 2018 moet je je als ondernemer maximaal inspannen om de privacy van betrokkenen te beschermen. Zo moet je website in alle opzichten veilig zijn en zul je middels registers en statements moeten aantonen dat de privacy van klanten hoog op je agenda staat. Even wat extra werk dus. Gelukkig is je website vrij eenvoudig AVG-proof te maken.

Verder lezen

Sigrid Vink

GDPR

Wetgeving en Uitleg

GDPR / AVG checklist voor je website

Vanaf 25 mei 2018 is er nieuwe privacywetgeving van kracht. Goed nieuws voor consumenten, minder goed nieuws voor ondernemers. Als je een website hebt waarop je je klanten om persoonsgegevens vraagt is er een hoop te doen. In dit artikel zetten we de belangrijkste punten op een rij.

Verder lezen

Sjoerd Vosse

YouTube filmpjes anonimiseren

Wetgeving en Uitleg

YouTube filmpjes anonimiseren

Als je een YouTube filmpje op je website embed dan houdt YouTube standaard gegevens bij van je bezoekers. Vanaf 25 mei mag dit niet meer zonder dat je het in je privacyverklaring vermeldt en toestemming aan je bezoekers vraagt. Een hoop gedoe voor het embedden van een filmpje. Gelukkig biedt YouTube je de mogelijkheid om een filmpje in 'Privacymodus' in te sluiten.

Verder lezen

Sjoerd Vosse

Gratis demo aanvragensluiten