De beste tips voor jouw social media
Wil je jouw social media tijdlijn een boost geven? Alles weten over Facebook adverteren of hoe je jouw prachtige Instagram kiekjes op jouw website zet? Je leest het in de onderstaande blogartikelen.
Wil je jouw social media tijdlijn een boost geven? Alles weten over Facebook adverteren of hoe je jouw prachtige Instagram kiekjes op jouw website zet? Je leest het in de onderstaande blogartikelen.
Anno 2020 heeft Instagram een serieuze plek verworven in de online marketingstrategie van bedrijven. Visuele content scoort. Daarbij kun je als bedrijf middels hashtags jouw zichtbaarheid enorm vergroten. Trakteer jij je volgers op de mooiste kiekjes op jouw zakelijke Instagram-account en wil je deze posts ook graag terugzien op je website? Lees dan snel verder!
Op social media komen berichten met de meest oogverblindende ontwerpen aan de lopende band voorbij. Heeft nu elke onderneming een graphic designer in dienst of hebben zij een ander geheim? Met de online tool Canva kan iedereen die niet over magische photoshop skills beschikt, eenvoudig zelf fantastische visuals maken. Dus; ben je met jouw eigen bedrijf erg actief op social media, maar lukt het je niet om van jouw posts echte eyecatchers te maken? Wellicht is Canva dé tool voor jou.
Wist je dat het CMS Sweet een speciale social media share beheerfunctie heeft? Met deze tool kun je de weergave van een eigen pagina die je deelt op bijvoorbeeld Facebook of LinkedIn, wijzigen. De social media share feature wordt vaak over het hoofd gezien door zijn bescheiden plek in het content management systeem van Tijdvooreensite. Tijd dus om ‘m even in de schijnwerpers te zetten.
Vanaf 25 mei 2018 is er nieuwe privacywetgeving van kracht. Goed nieuws voor consumenten, minder goed nieuws voor ondernemers. Als je een website hebt waarop je je klanten om persoonsgegevens vraagt is er een hoop te doen. In dit artikel zetten we de belangrijkste punten op een rij.
Als je een YouTube filmpje op je website embed dan houdt YouTube standaard gegevens bij van je bezoekers. Vanaf 25 mei mag dit niet meer zonder dat je het in je privacyverklaring vermeldt en toestemming aan je bezoekers vraagt. Een hoop gedoe voor het embedden van een filmpje. Gelukkig biedt YouTube je de mogelijkheid om een filmpje in 'Privacymodus' in te sluiten.