• Call to action tips voor jouw website

    Drie essentiële call to action tips

    Door Nora van Deursen, in Uitleg

    In een eerder artikel is het belang van de call to action als aantrekkelijke lokroep al aangestipt. Daarin staat te lezen hoe je een call to action kunt inzetten om meer leads te genereren met je blog. Maar weet je dat het succes van je website kan vallen of staan met de manier waarop je calls to action plaatst? Ze verdienen je volle aandacht! Tenminste, als je jouw bedrijfswebsite serieus neemt. Wij richten vandaag onze schijnwerper op de call to action en geven je handvatten om zelf ijzersterke knoppen te creëren.

    Lees het gehele artikel

  • Trek meer bezoekers naar je site met de meta description

    Trek meer bezoekers naar je site met de meta description

    Door Nora van Deursen, in Meer bezoekers en Uitleg

    Een goede meta description verleidt tot klikken. In dit item staan we stil bij het belang van goede meta omschrijvingen en helpen we je bezoekers naar je website lokken.

    Lees het gehele artikel

  • Goede website voor je bedrijf

    Je ontkomt er niet aan: een goede website voor je bedrijf

    Door Nora van Deursen, in Uitleg en Meer bezoekers

    Een goede website waarop je jouw bedrijf presenteert is simpelweg een must. En omdat ruim 50% van de bezoekers uit mobiele gebruikers bestaat, is het belangrijk dat je site lekker werkt op zowel desktop als tablet en mobiel. Maar wat zijn eigenlijk de succesfactoren van een goede website? We geven je een idee aan de hand van drie vragen:

    Lees het gehele artikel

  • Succesvolle website

    Hoe wordt jouw website in 2017 een succes?

    Door Daan van Dijk, in Meer bezoekers

    2017 wordt jouw jaar. Trek relevante bezoekers aan en maak ze klant!

    Lees het gehele artikel