Call to action

Een call to action op je website zorgt ervoor dat je in contact komt met je bezoekers. Weten hoe je een goeie schrijft? We schrijven er over op ons blog. 

  • Conversie website verhogen

    Zo verhoog je de conversie van jouw website

    Door Angela Lanser, in Uitleg

    Wellicht heb je veel tijd en energie gestoken in zoekmachineoptimalisatie (SEO) en prijkt je website nu op prominente posities in Google. Dat heeft gezorgd voor hoge bezoekersaantallen waar je concurrenten jaloers op zouden zijn. Uitstekend werk, maar hoe staat het met de conversies? Aan mensen die alleen kijken heb je niets. Het levert geen klinkende euro’s op. Websitebezoekers moeten tot actie overgaan, ‘’converteren’’ zoals marketingexperts dat zo mooi noemen. Hoe krijg je dát voor elkaar?

    Lees het gehele artikel

  • Call to action tips voor jouw website

    Drie essentiële call to action tips

    Door Nora van Deursen, in Functionaliteiten en Uitleg

    In een eerder artikel is het belang van de call to action als aantrekkelijke lokroep al aangestipt. Daarin staat te lezen hoe je een call to action kunt inzetten om meer leads te genereren met je blog. Maar weet je dat het succes van je website kan vallen of staan met de manier waarop je calls to action plaatst? Ze verdienen je volle aandacht! Tenminste, als je jouw bedrijfswebsite serieus neemt. Wij richten vandaag onze schijnwerper op de call to action en geven je handvatten om zelf ijzersterke knoppen te creëren.

    Lees het gehele artikel

  • Goede website voor je bedrijf

    Je ontkomt er niet aan: een goede website voor je bedrijf

    Door Nora van Deursen, in Uitleg en Meer bezoekers

    Een goede website waarop je jouw bedrijf presenteert is simpelweg een must. En omdat ruim 50% van de bezoekers uit mobiele gebruikers bestaat, is het belangrijk dat je site lekker werkt op zowel desktop als tablet en mobiel. Maar wat zijn eigenlijk de succesfactoren van een goede website? We geven je een idee aan de hand van drie vragen:

    Lees het gehele artikel