Blog over websites

Tijd voor een blog

Op deze pagina lees je nieuws, tips, functionaliteiten en verhalen die betrekking hebben op Tijdvooreensite.

Search intent: achterhaal het doel achter zoekopdrachten
Uitgelicht

Vindbaarheid en Uitleg

Search intent: achterhaal het doel achter zoekopdrachten en boost zo je content

Tussen het ondernemen door is het raadzaam om zo nu en dan een blik te werpen op je website. Is je mailbox (bijna) leeg of heb je even wat meer ruimte in je hoofd? Dan is het hoog tijd om je contentstrategie eens kritisch onder de loep te nemen: want werkt die anno 2025 nog wel? Methoden die eerder nog resultaat opleverden, blijken vandaag namelijk steeds minder effectief.

Damianne Langedijk

Duik dieper de materie in

Onze laatste hersenspinsels.

Van trending topics in websiteland en nieuwe features binnen ons CMS tot praktische tips om je website nog mooier en beter (vindbaar) te maken; je leest het in het blog van Tijdvooreensite.

Goede website voor je bedrijf

Uitleg en Vindbaarheid

Je ontkomt er niet aan: een goede website voor je bedrijf

Een goede website waarop je jouw bedrijf presenteert is simpelweg een must. En omdat ruim 50% van de bezoekers uit mobiele gebruikers bestaat, is het belangrijk dat je site lekker werkt op zowel desktop als tablet en mobiel. Maar wat zijn eigenlijk de succesfactoren van een goede website? We geven je een idee aan de hand van drie vragen:

Verder lezen

Nora van Deursen

Handleiding CMS website

Functionaliteiten en Uitleg

Ontdek de Tijdvooreensite Handleiding

Ineens is het zo ver. Je hebt ons een beetje leren kennen, een rondleiding gehad door het CMS en voor je het weet staat je kersverse site klaar om gevuld te worden! De taak van onze bouwers zit er op. Nu ben jij aan de beurt. Best spannend. Of niet? Gelukkig hoef je niet alles zelf uit te vinden. We hebben een complete handleiding voor je gemaakt die je snel verder helpt.

Verder lezen

Nora van Deursen

Google Verwerkersovereenkomst

Wetgeving

Google Analytics verwerkersovereenkomst

Vanaf 25 mei 2018 is het voor gebruikers van Google Analytics verplicht om een verwerkersovereenkomst met Google aan te gaan. Gelukkig is dit eenvoudig te regelen. In dit artikel leggen wij uit hoe je dit kan doen.

Verder lezen

Sjoerd Vosse

google bedrijven pagina aanmaken

Vindbaarheid

Hoe maak je een ‘Google Mijn Bedrijf’ pagina aan?

Met een Google bedrijfspagina bereik je potentiële klanten die via Google (Maps) zoeken naar een specifieke dienstverlening. Zoek maar eens naar een kapper, fietsenwinkel of lunchroom. In een compact profiel poppen diverse bedrijfsnamen op, inclusief het adres en openingstijden. Wil jij dat ook? Lees snel verder om te zien hoe jij zo’n bedrijvenpagina aanmaakt.

Verder lezen

Tino Schreuders

Google mijn bedrijf

Vindbaarheid

De voordelen van Google Mijn Bedrijf

Voor alle bedrijfseigenaren van eenmanszaken, mkb bedrijven, winkels en/of multinationals is een van de eerste adviezen die wij geven: maak een Google Mijn Bedrijf pagina aan. Dit heeft verschillende voordelen voor jouw website, én voor je bedrijf. Tijdvooreensite vertelt je wat zo’n pagina jou oplevert.

Verder lezen

Tino Schreuders

Uitleg

Het belang van e-mail marketing

Een grote doelgroep bereiken met een klein budget, het kan! E-mail marketing is daar een perfect marketinginstrument voor. Door het gebruik van sociale media zou je denken dat e-mail marketing oninteressant is geworden. Maar e-mail is nog steeds een goede manier om je klanten te bereiken.

Verder lezen

Swaen van der Post

Hoe het werkt bij Tijdvooreensite?

Uitleg

Hoe het werkt bij Tijdvooreensite?

Direct demo aanvragenJe zoekt een nieuwe website en je komt bij ons terecht, hoe gaat het dan verder? Wat moet jij doen en wat doen wij? In dit blogitem leggen we het even voor je uit.

Verder lezen

Swaen van der Post

Gratis demo aanvragensluiten