Teams toevoegen aan een pagina

Over Teams

Om je bedrijf een gezicht te geven kun je medewerkers en afdelingen presenteren op relevante pagina's. Teams maak je eerst aan in de module Team. Daarna kun je teams zichtbaar maken via de instellingen van Paginabeheer.


Hoe kom ik er?

> Ga naar de module Paginabeheer > Tabblad Instellingen

Een nieuw team aanmaken

Lees: Teams aanmaken

Een team toevoegen aan een pagina

Je kunt je team presenteren op een speciale pagina zoals Over ons of Wie zijn wij. In dit geval maak je eerst een nieuwe pagina aan, waarna je vervolgens het team aanzet. Ga als volgt te werk:

Maak een nieuwe pagina aan met bijvoorbeeld de titel Dit zijn wij of Ons team

> Ga naar het Tabblad Instellingen

> Zet het schuifje achter Teams op ja

In de centrale inhoud van deze pagina zullen nu de teams, ingedeeld op eventuele afdelingen, zichtbaar zijn. Teams kun je toevoegen aan elke relevante pagina, dus ook aan bijvoorbeeld een dienstenpagina. In de betreffende pagina zet je op dezelfde manier de teammodule aan. De teamleden (inclusief afdelingen) worden op een vaste positie onderaan de content zichtbaar.